۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰:۴۹

مدیرعامل آتش نشانی اهواز خبر داد:

۲ واحد مسکونی اهواز بر اثر انفجار تخریب شد

۲ واحد مسکونی اهواز بر اثر انفجار تخریب شد

اهواز ـ مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تخریب ۱۰۰ درصدی دو واحد مسکونی در اهواز بر اثر آتش سوزی و انفجار خبر داد.

امیر نجفی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲۱ و ۳۳ دقیقه امشب طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی خبر انفجار و تخریب دو واحد مسکونی در منطقه پردیس اهواز اطلاع داده شد. آتش نشانان سه دقیقه بعد از نزدیک ترین ایستگاه به همراه تجهیزات امداد و نجات و اطفای حریق در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: آتش نشانان مشاهده کردند که در خیابان خیبر منطقه پردیس اهواز بر اثر انفجار دو واحد مسکونی ۱۰۰ درصد تخریب و به دو واحد مسکونی دیگر نیز خسارات شدیدی وارد شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: شدت انفجار به حدی بود که تا چند ۱۰۰ متری اطراف محل حادثه شیشه ها، در و پنجره ساختمان های مسکونی دچار آسیب دیدگی شدید شده اند.

نجفی بیان کرد: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل اقدام به آواربرداری کرده و برای یافتن مجروحان و اجساد احتمالی عملیات جستجو و کاوش را شروع کردند.

وی عنوان کرد: تا این لحظه اخبار ضد و نقیضی در خصوص حضور اهالی در اماکن تخریب شده به گوش می رسد و آتش نشانان در حال جستجو هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در حین مصاحبه با خبرنگار مهر گفت: هم اکنون پس از جستجوهای فراوان جسد یک زن میانسال از زیر آوار پیدا شده است. البته عملیات جستجو همچنان ادامه خواهد داشت.

نجفی یادآور شد: متأسفانه ازدحام بیش از حد جمعیت موجب کندی عملیات امداد رسانی و مانع رسیدن خودروها و امکانات امدادی به محل شده است.

وی در ارتباط با علت حادثه گفت: شواهد نشان از انفجار دارد ولی علت انفجار با همکاری کارشناسان اداره گاز مستقر در محل حادثه در حال بررسی است.

کد خبر 2969016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha